حضور متفاوت آیریس در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ،از  بزرگترین نمایشگاه  های خاورمیانه است که هر ساله در مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود . به گزارش اتاق تعاون ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران 1350 شرکت از 27 کشور جهان به صورت مستقیم و یا به صورت نمایندگی حضور داشته اند که فضایی بالغ به 50 هزار مترمربع را پوشش می دهد .

شرکت آیریس تابان آسیا در این نمایشگاه محصولات متنوعی از جمله نماهای تمام چوب ( ترمووودekosampo  فنلاند ) پارکت های تمام چوب و کفپوش های تمام چوب فضای باز و خانه های با سازه تمام چوب به معرض دید عموم قرار داد .

حضور متفاوت و منحصر به فرد اینشرکت و اجرای غرفه آن با آخرین تکنولوژی ساخت خانه های تمام چوب(سازه ی تمام چوب) با همکاری کارخانه HϋTEMANN آلمان سازنده پانل های پیش ساخته از چوب چند لایه سوزنی برگ بود که با استقبال ویژه و گسترده ای از طرف معماران ، مهندسین سازه ، پیمانکاران و کارفرمایان عزیز کشورمان روبه رو شد.

از آنجایی که بخش اعظم شرکت های معتبر ساختمان سازی اروپایی و آمریکایی از چوب به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین متریال یاد میکنند و این در حالی است که چوب و کاربرد آن هنوز در بناها و معماری ایران ،جایگاه خود را پیدا نکرده است و لزوم ساخت بناهای چوبی و ضد زلزله در کشورمان بسیار ضروری می باشد.

باعث خشنودی شرکت آیریس می باشد که بتواند در این زمینه گامی مثبت و بلند برای اعتلای صنعت ساختمان ایران بردارد .

 

خانه چوبی

استقبال بینظیر مردم از خانه چوبی

خانه تمام چوب

خانه چوبی با سازه چوبی

خانه چوبی با آخرین متد های ساخت اروپا

سازه چوبی با آخرین تکنولوژی

سازه چوبی

خانه چوبی تنها در 3 روز

خانه چوبی

خانه تمام چوب

تماس با ما

تهران،نیاوران،خیابان پور ابتهاج(نرسیده به کاشانک)،خیابان خداوردی،کوچه آراسته،پلاک 12

تلفن: 22296209 -22286212
فکس: 26455246